۳ پاسخ

چون دختر میخواستم ولی دختر نشد انگیزه‌ای برای گفتن اسم دختر ندارم
دوتا پسر دارم امید داشتم دختر بشه 😭😭

کوردیا همشون ژ دارن😁روژین روژینا فوژان روژان

دلوین آوین سوین

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رونیاس🎀 مامان رونیاس🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق کوچولو🩷 مامان فندوق کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان گلی مامان گلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وهفتم بارداری