سلام خانوما
سونو رو حتما باید دکتر بنویسه؟

۲ پاسخ

نه خودت میتونی بری الان زوده بمون هفته دیگه برو قلب تشکیل شده باشه

نه من آزاد میرم هزینه هم یکیه برا من

سوال های مرتبط

مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته سی‌ام بارداری