تو شیردهی مسکن چی خوبه بخوربم؟

۵ پاسخ

یه مفنامیکی خوردم سرم درد میکرد دیگه نمیدونم.چون اولش بعد زایمون خودش نوشته بود برام

تا جایی که میدونم فقط استامینوفن ساده مجاز

من دکتر واسه دردهام ژلوفن و کدئین نوشته میخوردم

استامینوفن ساده

من ک میخورم ژلوفن کدیین

سوال های مرتبط

مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۳ ماهگی
مامان دُردونه جون مامان دُردونه جون ۲ ماهگی
مامان پسرکوچولو💙 مامان پسرکوچولو💙 ۲ ماهگی
مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۹ ماهگی
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان آریان🧸🤎 مامان آریان🧸🤎 ۵ ماهگی