۶ پاسخ

پینو درب آبی من خریدم راضیم گلم

من پینو گرفتم

مالوچسکا گرفتم

پینو خریدم 😍

اکتیو خریدم با فیروز دوتاش هم بو خوبی داره

من‌اکتیو گرفتم بوش خیلی ملایمه باقی مثل پینو مای بی‌بی و فیروز رو بو کردم،اکتیو بین اینها ملایم‌تر بود

سوال های مرتبط

مامان اشکان مامان اشکان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه جون🩷💫 مامان بچه جون🩷💫 هفته بیست‌وششم بارداری