۶ پاسخ

من اکتیو در آبی گرفتم بوش خیلی ملایمه

من فیروز گرفتم چون بی بو بود تقریبا

ممنون از راهنمایتون دوستان.

پینو.

اکتیو شنیدم خوبه لباس رو خشک نمیکنه

فیروز محصولاتش خوبه

سوال های مرتبط

مامان دانیال مامان دانیال ۱۰ ماهگی