سلام عشقا
بنظرتون اسم رادوین قشنگه یا آریا؟

۱۴ پاسخ

عزیزم هرچی به دل خودت میشینه هردوش قشنگه

رادوین

آریا

رادوین جدیدتره ‌کمتر هست

رادوین

آریا.

اریا معنی نجیب و آزاده میده و رادوین جوانمرد جفتشون معنی های زیبایی دارن
آریا خوش آوا تر و رادوین یکم طولانی تره
فلا ۲ به ۱ به نفع آریا شد

رادوین قشنگ فقط،سخته تلفظش

جفتشون خوبن و آریا قشنگ تره

آریا
آرین هم قشنگه

سلام عزیزم
رادوین 👍🏻

آریا من میگم قشنگتره

آریا

آریا قشنگتره
من آرین هم دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان جوجو رادوین مامان جوجو رادوین ۱۱ ماهگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۹ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان اراد مامان اراد روزهای ابتدایی تولد
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان پارلا و آریا مامان پارلا و آریا هفته سی‌وهفتم بارداری