جوتب ازمایش انتی چقدر طول میکشه بیاد

۸ پاسخ

من جواب آزمایشی 20روز زمان برد گفتن پلاکت های خونت بالاست نمی‌دونم الان چکار کنم

من ۲۶ ام دادم.تو برگه نوشته ۳۰ ام جواب ازمایشو بگیریم.دیروز رفتم گفت اماده نیست زنگ میزنم

من ۲۵ ام ازمایش دادم گفته ۲ مهر میاد☹️

من برای شنبه گفته آمادس

من ۲۴ شهربور رفتم
جوابش گف ۸ مهر میاد

معمولا ۴ روز طول میکشه نگران نباش

چهارروز

کدوم ازمایشگاه ازمایش دادی تهرانی ؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان هیوا خانم مامان هیوا خانم ۵ ماهگی
مامان قلبم 🥰🩵 مامان قلبم 🥰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
sara sara قصد بارداری
مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان روژان و ایهان مامان روژان و ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری