۹ پاسخ

آخ آخ نگوووووو سینه های من خیلییییی ورم کردن اصلا درد زیادی دارن 😮‍💨😭

اره وای برای من اینقدر سفت شده انگار‌پروتزه

عادیه ۱۴ هفته تموم شه درد سینه تموم میشه و اتفاقات جدید تجربه میکنی 😂

سلام بله

منم جز این علاعم دیگه ای ندارم

اره منم اینجوریم

اره منم اینجوریم

اولین بچته
طبیعیه

سلام اره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری
مامان مامان جوجه ها🐣💛 مامان مامان جوجه ها🐣💛 هفته هفدهم بارداری