۴ پاسخ

چیزی نیست واسه همه مینویسن ..ینی این سونو کامل نواقص بچه رو نشون نمیده احتمالات هم باید درنظر گرفت..درغیراینصورت باید سلفری یا امنیو بدی
ی اکوی قلب جنین هم باید بری

سلام این چه سنویی هستش؟؟

اینم صفحه دوم

تصویر

به سلامتی سونو رفتی بر منم زده اکو قلب انگار اینو بر همه میزنن که برن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بوشهری مامان بوشهری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان نیلا مامان مامان نیلا ۹ ماهگی