۶ پاسخ

از همه تون ممنونم عزیزان

سامیه کریمی

فدرا فرخ پی

دکتر مرضیه شیرازی خیلی خوبه،من راجع به قند بارداری باهاش مشاوره گرفتم دکتر اینجا بهم گف دارو استفاده کن ولی اون گف فعلا صبر کن دارو نمیخوای بعد از ۳هفته که ازمایش قند دادم اومده پایین بدون هیچ دارویی

زهرا ترشیزی

علیه مرتضوی

سوال های مرتبط

مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری