من شکمم هر وقت دست میزنم سرده چرا ؟

۷ پاسخ

با روغن زیتون کم شبا جرب کن ببند از منم سرده رحم سرده

نینیت لابد دختره گلم من پسره شکمم گرمه

منم فقطم شکمم سرده انگار ابش سرده😐😂

منم همینم هرچی دست میزنم سرده شکمم سعی میکنم دمپایی بپوشم تو خونه بیشتر

با یه شالی ببندین کمرتونو و گرم نگه دارین

چون نی نیت دختره😅😍

یعنی چی😐

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان کیاشا 💙 مامان کیاشا 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی