منو نیکی جون رفتیم توی 32 هفته🥰💓

تصویر
۳ پاسخ

به سلامتی بیاد بغلت انشالله

ای جان 🥹🙂

آرزوم بود دختر دار بشم اسمشو بزارم نیکی😍
خوش قدم باشه ایشالا❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان نیهان🎀 مامان نیهان🎀 ۷ ماهگی
مامان جانان و جیران مامان جانان و جیران ۹ ماهگی
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی