خانماااا واژنم تیرمیکشه عب نداره

۲ پاسخ

منم اینجوریم گاهی نگران نباش چون شکم اولم هستیم طبیعیه خب رحم بزرگ میشه

نه عزیزم نگران نباش
این داستان ادامه داره😂تا وقتی به دنیا بیاد نی نی،(انشا الله به سلامتی )چون مدام رحم داره بزرگ میشه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری