دوستان من از صبح واژنم تیرمی‌کشه خیلی.علتش چیه

۶ پاسخ

منم از صبح اینجوریم اتفاقا منم امروز وارد هفته ۱۶ شدم

علتش حاملگیه

واسه اینه که رحم داره بزرگ‌تر میشه نگران نباشید طبیعیع

منم اینجوری شدم هفته های تو

من از دیشب دارم نگران کننده است یا طبیعیه

من دوروز پدرم در اومد

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌ویکم بارداری