۷ پاسخ

بله طبیعی منم داشتم

بله طبیعیه

منم اینجورم الان. بعضی وقتا نشستن و خابیدن سخت میشه برام. هم واژنم. هم کمرم هم شکمم

رحمت داره جا باز میکنه برا همون درد میگیره استراحت کن

یس یس

بخاطر انقباض رحمته

اره بابا

سوال های مرتبط

مامان آریا🩵🤰🏻 مامان آریا🩵🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۶ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی