۲ پاسخ

منم دقیقا مثل شمام واژنم یه تیرای تیزی میکشه، لگنمم خیلی درد می‌کنه زده به پام راه میرم یا تکونش میدم دردم میکنه

طبیعیه منم داشتم الانم دارم میگن واسه بزرگ شدن لگن و رحمه

سوال های مرتبط