بنظرتون خرابه یا منفیه

تصویر
۸ پاسخ

من همیشه روز 8 بی بی میزنم درست در میاد ادرار اول صبح یه قطره بریز ،موفق باشی عزیزم

ادرار زیاد بوده،،،چند روز عقب انداختی

گلم زیادی ریختی توش🥴

منفیه خط تبخیره سفیده

سه قطره بیشتر نریختم

منفی.

بنظرم ادرار زیاد ریختی

فک کنم زیاد ادرار ریختی

سوال های مرتبط

مامان سناء مامان سناء ۱ ماهگی
سپیده سپیده قصد بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته هجدهم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه🎀🧿🧸 مامان پناه🎀🧿🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آفریده خدا مامان آفریده خدا ۶ ماهگی
بیریوان بیریوان قصد بارداری
مامان ایلماه💕 مامان ایلماه💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته بیست‌وچهارم بارداری