بنظرتون منفیه یا مثبت

تصویر
۱۴ پاسخ

خرابه

انشاالله به امیدخدا

عزیزم شما باردار بودین

مبارکه عزیزم منم دعا کن از ته دلت مامان شم

ولی‌مثبته

خرابه.

بی بی رو باز کردی

هاله داره چند روز عقب زدی

تخمک یا بیبی؟

فک کنم مثبته اما چون خط کنترل یا همون c پررنگ نیفتاده یکی دیگه امتحان کن یا هم برو ازمایش خیالت راحت بشه انشالله که بارداری عزیزم

کیکته هنوز روز تخمک نشده اما نمیه مثبته

بی بی چکه؟مثبته

هاله داره انگارمثبته

اره منفیه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه💕 مامان ایلماه💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته بیست‌وچهارم بارداری
پسر مامان پسر مامان قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان باران مامان باران قصد بارداری
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
نسرین نسرین قصد بارداری
aida☺️ aida☺️ قصد بارداری
♡♡♡ ♡♡♡ قصد بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری