این منفیه یا مثبت ؟.

تصویر
۹ پاسخ

هاله داره عزیزممم
آمپول آزاد سازی اگه زدی مال اونه گفتم بدونی

لکه بینیت چجوری بود منم سه روز لکه دارم حس میکنم الانه ک پریود شم ولی نمیشم ماه پیشم بارداری شیمیایی داشتم

انشالله که خیر 😘😍

زوده که دختر یکم صبر کن عزیزم

برا من هفت تاخیری هاله انداخت ، از بعدش دیگ مایل به منفی الان ۱۴ تاخیرم با کلی علائم، نمی‌دونم منم گیج شدم ، به نظرم به هاله اعتماد کردن سخته

انشالله شما بارداری عزیزم

خب اگه همون لحظه حااه افتاد میتونی روش حساب کنی ...من با دوتا تست از این پررنگ تر یک روز قبل پریودی پریود شدم

ی حاله انگار هست چند روز تاخیری

تاخیر داری ؟؟؟ من یه کوچولو حاله میبینم

سوال های مرتبط

نسرین نسرین قصد بارداری
aida☺️ aida☺️ قصد بارداری
♡♡♡ ♡♡♡ قصد بارداری
Sanay Sanay قصد بارداری
مامان گل‌پسر مامان گل‌پسر قصد بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
آرامش آرامش قصد بارداری
fati❤️ fati❤️ قصد بارداری
مامان آوینا مامان آوینا ۲ ماهگی
علیسان علیسان قصد بارداری
مامان Bahar مامان Bahar هفته چهلم بارداری