وزن ۲۴۰۰ برای ۳۳هفته و ۱ روز خوبه؟؟؟

۵ پاسخ

خیلی عالیه من 33 هفته 1900 بود

عالیه

ماشاالله خوبه،
من فردا میشه۳۳هفته یک روز
برم ببینم وزنش چطوره

عالیی

عالیهه

سوال های مرتبط

مامان ماه🎀 مامان ماه🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شکربانو مامان شکربانو ۸ ماهگی