۴ پاسخ

اگه بتونن با دارو کنترل میکنن اگه نشه هفته بالا باشه اره ختم میدن

سفکسیم 400 می‌خورم

منم دفع پرتعین دارم

من ۳۷ هفته داشتم ختم دادن

سوال های مرتبط

مامان Kazhvan مامان Kazhvan هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیکان🩵👼 مامان آیکان🩵👼 روزهای ابتدایی تولد