خورشت کدو حلوایی بسیاااار خوشمزه

تصویر
۴ پاسخ

دستورشم بزار😋😋

نوش جونت دستورشو میگید

خوشمزه میشه؟
چجوری پختی؟

نوش جان عزیزم
من با عدس هم پختم مهوا خیلی دوست داشت

سوال های مرتبط

مامان محمد کیان👶 مامان محمد کیان👶 ۱۷ ماهگی
مامان پسرکوچولوم مامان پسرکوچولوم ۱۴ ماهگی
مامان پسری🤱🏻👼🏻 مامان پسری🤱🏻👼🏻 ۱۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی
مامان طهورا مامان طهورا ۲ سالگی
مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی