۲ پاسخ

بستگی داره با چه دستگاه گرفته باشی جیوه ایی گرفته باشی تب نیست ولی اگه با لین دیجیتال زیر بغل گرفته باشی یه کوچولو تب داره دکتر اطفال بهم گفت هرچی هست از دستگاه دیجیتال زیر بغل نیم درجه بیشتره دمای بدن بازم به نظرم اگه تا فرداداینطوری بود دکتر ببر

بالای37/5تب محسوب میشه و چون نوزاده دوباره چک کن تب اش رو تب سنج بزار زیر بغل چک کن ببین زیاده بازم

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۳ ماهگی
مامان دانيال مامان دانيال ۱۱ ماهگی
مامان امیر رضا😍😍 مامان امیر رضا😍😍 ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۵ ماهگی
مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۱۰ ماهگی