مامانا امروز تکون های‌بچم‌زیاد شده طبیعیه؟

۶ پاسخ

منم دقیقا اینطوری بودم امروز

اره مال منم دیروز زیاد بود امروز کم عادیه

تو بارداری ترشح طبیعیه ک باشه .. بعد شوهرم منو برد بیمارستان..نزدیک بود بگن برو بخاب معاینه کنیم‌ببینیم کیسه اب پاره شده یا ن 😂😂چق ترسیدم برای بار. دوم 😂

زیاد بودنش که خوبه

ناراحتی بهش بگیم کمش کنه😁نگران نباش برا منم و خیلیا همینه یوقتم تو کز تکون نمیخورن یا ما حس نمیکنیم

عادیع

سوال های مرتبط

مامان آدرینا و آرنیکا مامان آدرینا و آرنیکا ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد