۶ پاسخ

اول میری سونو بعد جوابو همون روز میبری ازمایش میدی
برای ی سری بیماری هاس مثه سندروم و....
۱۲ هفته و یکی دو روز که شد برو تا ۱۳ هفته و ۶ روز وقت هست ولی بهترینش همون ۱۲ هفتس

اگه خدایی نکرده سونو‌مشکلی داشته باشه ازمایش خون رو میگیرن

آزمایش ژنتیکیه برای سلامت بچه

آزمایش غربالگری هست
همراه با سونو
برای سلامتی جنین
خیلی واجبه

۱۲هفته برو سونو انتی سونو مهمی هم هست

۱۲ هفته و ۳ روز برو گلم

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته هجدهم بارداری
مامان ابراهیم👶😘🐤💙 مامان ابراهیم👶😘🐤💙 هفته سی‌وچهارم بارداری