گهواره هم زایید ولی من نه دردی نه علائم زایمان🥲

۶ پاسخ

منم☹️☹️☹️☹️

با این وجود همون تاریخ پریودی دقیق تره چون گهواره رو با تاریخ ان تی تنظیم می‌کنیم منم دو روزه دیگه میرم تو چهل هفته‌ ولی خبری از درد نیس

انشالله هرچه زودتر زایمان کنی عزیزم

منم از این میترسم

انشاا...همین امروز بزاییی😂😂😂😂

منم همینطور 😭 پس فردا گهواره ای من میزاد من میمونم 🤤😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🪽❤ مامان دلوین 🪽❤ ۲ ماهگی
مامان 👶🏻💙 مامان 👶🏻💙 ۴ ماهگی
مامان شومبول طلا مامان شومبول طلا ۳ ماهگی
مامان محمد و ماهان مامان محمد و ماهان ۲ ماهگی
مامان Hesam مامان Hesam ۱۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۲ ماهگی
مامان فروغ مامان فروغ ۱۱ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۷ ماهگی
مامان هایلین بانو مامان هایلین بانو ۴ ماهگی
مامان فندوق🩵🥹 مامان فندوق🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان دریا مامان دریا ۱۳ ماهگی
مامان تیام👼🏻🫀 مامان تیام👼🏻🫀 ۱ ماهگی
مامان نهال جون 🦋 مامان نهال جون 🦋 ۴ ماهگی