۹ پاسخ

۳۱ و ۲ روزمن رفتم ۱۶۵۰ دکتر گفت خیلی خوبه
۱۷۰۰واسه ۳۰ هفته زیاده
واسه شما هم کم نیست نگران نباش

۱۶۰۰ باید باشع

من شکمم کوچیکه یعنی بچم لاغره

من از دکترم پرسیدم گفت بین 1400تا1600باشه اوکیه

من یه کیلو بود

من ۳۰ هفته تمام وزن بچم ۱۳۶۰ بود
ماه اخر وزن گرفت

من رفته بودم ۱۵۳۰ بوده

من سونو رفتم ۱۶۰۰بود

١٦٠٠-١٧٠٠

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد طاها 🩵 مامان محمد طاها 🩵 ۱۰ ماهگی