۶ پاسخ

نوش جونشون چی ریختی توش چطوردرست کردی

من یادم رفته فرنی چجوری بود
میشه از اول بگی لطفا
اگه زحمتت نیس

نشاسته چی هس؟؟؟

فقط اگه میخای بالا نیاره کم کم بده همرو به یک دفع نده...

بچه های من لب نمیزنن، ببینن دارم درست میکنم روی همون گاز که هست میگن مامان این نه🤣

بچه های من‌نمیخورن اصلا😔

سوال های مرتبط

مامان رستا👧🌈 مامان رستا👧🌈 ۲ سالگی
مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان رایان مامان رایان ۲ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ سالگی
مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی