۹ پاسخ

این سن اسیاب کردن نداره دیگه. خودشون میخورن

گردو
فندق خام
بادام درختی خام
پسته خام
بادام هندی خام
تو شیر موز
تو شیره انگور و ارده
نون و پنیر که بخواد بخوره

تو این سن؟!!؟!میخوره دیگه بادوم پسته ردو هرچی داشتیم

کیک
رنگینک

اصلا آسیاب نمیکنم، خودش میجوه

خودش میخوره اسیاب نمیکنم

اسیاب نمیکنم همینطوری میخوره بادام ،پسته ،بادام زمینی مغز تخمه گردو هم با پنیر صبحونه میخوره

گاهی بادوم خالی میخوره ..گردو ام میریزم تو کیک براش ..تخمه ام اگه بشکنیم براش میخوره.همین

من دیگه زیاد اسیاب نمیکنم‌چون بادوم و پسته خودش میخوره

سوال های مرتبط

مامان پسرم جانم مامان پسرم جانم ۳ سالگی