۸ پاسخ

منم خیلی درد داره واژنم منیزیوم خوبه بخورم چی هست

من اوایل کمی داشتم الان نه

اره منم بیشتر موقع ها درد دارم

اره خیلی استخون واژنم دردمیگرفت دختربهم منیزیوم داداب روآتیش بود

بله چون رحمت داره بزرگ میشه گلم

اره خیلی کم .منیزیم بخور حتما خوبه

من دو هفته ای هیت که این درد و دارم

اره از چیه؟

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی