۲ پاسخ

نه اگ لک بینی داری برو دکتر حتما تو بارداری چیزی ب اسم پریودی گهگاهی نداریم اصلا یه ذره لک ببینی سریع ب دکترت بگو

شیاف بذار به من داد .البته من از دیروز بازم دل درد میشم گاهی😥

سوال های مرتبط

مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 ۳ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجو علی 💙😍😘 مامان جوجو علی 💙😍😘 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری