۴ پاسخ

سلام عزیزم رفتی انومالی جنسیت درست بود ؟؟؟

من این هفته خیلی کمردرد زیاد بود البته چند روزیه کارم زیاده و خیلی سرپام

مامان قندک دکتر بهت منیزیم داد؟؟ قرص؟؟ دوزش چنده؟؟

منیزیوم بخور منم دارم

سوال های مرتبط

مامان ماه‌کوچولو💙^^! مامان ماه‌کوچولو💙^^! ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ❤️هدیه خدا مامان ❤️هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان کفشدوزک مامان کفشدوزک ۷ ماهگی
مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری