۵ پاسخ

من فقط لگن بستم و بعد یه ماه به وزن و سایز قبلی رسیدم

لگنرو باید ببندی شکمو ببندی افتادگی رحم و اینا میگیری

با شال بستم خیلی کوچک شده حتی کوچکتر از قبل باداری

تاثیر داره

با چادر ببند

سوال های مرتبط