۲ پاسخ

بخیه هات اذیتت میکنن سعی کن سرما نخوری

اگه بخوای سرفه اینا بزنی روی بخیه هات فشار میاد

سوال های مرتبط

مامان سونیا💗🦋 مامان سونیا💗🦋 ۱۴ ماهگی