برا سزارین سرفه وحشتناکهههه
منم از همین میترسیدم ک سرما بخورم دهم وقت عملمه الان از دیشبه گلو درد گرفتمممم😫😩
برای من سرما خوردگیم بهتر شده بود ولی سرفه کردن نابودم کرد هربار ک سرفه میکردم از درد ب خودم میپیچیدم
یهوسرفه میگیره 😀 دیگ ادم تا ته پاره میشه نیاز نیز خودت زور بزنی😕
من نوقع زایمان شدید سرماخورده بودم گلوم و گوش و همه جام چرک کرده بود شدید هم سرفه می کردم بعد از عمل هم انقدر سرفه میکردم بخیه هام درد میگرفت انگار چاقو رو داخل شکمم میکردن در می آوردن
هیچی نمیشه خیالت راحت من ۵ روز پیش زایمان طبیعی داشتم روز قبلشم مریض شدم هنوزم خوب نشدم کامل
فک کن داری زور میزنی آب دماغت هم راه افتاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.