۷ پاسخ

ولی درکل اکثرا جذب یا دفع میشه بعد یه مدت

سلام هماتوم هفتاد درصد داشتم دو هفته استراحت هستم و شیاف استفاده می کنم.حتی غذا نمی پزم. فعالیت داشتم فشار زیادی بهم میومد اما الان دفع شده و خدا رو شکر دل دردهامم کمتر شده .

من داشتم ۱۰ میلی بود ولی لکه بینی اینا نداشتم دیگه ۱۰ روز شیاف داددکتربهم
رفتم سونو NT گف برطرف شده بااینکه استراحتم اصلا نداشتم

من هماتوم دارم دوتا وبزرگ حدود۳۵درصد ساک رو گرفته بود ازهفته ۱۲ که سونو دادم متوجه شدم تا یک هفته آمپول پروژسترون میزدم وروزانه ۲تا شیاف پروژسترون۴۰۰ واستراحت مطلق هنوزم ادامه داره شیاف واستراحت تا وقتی برم آنومالی ببینم چی شده ودکتر چی میگه

من داشتم بزرگ بود آنتی یک سی سی موند بود نمی‌دونم خوب شدم یا نه

شیاف ‌ و استراحت نیمه مطلق

دکتر شیاف میده و باید استراحت‌ مطلق داشته باشی و کاری نکنی فقط استراحت

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان احسان و حلما💓 مامان احسان و حلما💓 ۳ ماهگی