سلام کسی میدونه ازمایش چی نوشته

تصویر
۴ پاسخ

آنزیم های کبدی رو هم برات بالا زده

کلسترول و قندت خیلی بالاست دیابت نگرفته باشی هماتولوژی هات خوبه

میشه بدون ترجمه بزاری بفهمم چی به چیه ترجمه خیلی قاطی پاتی شده

دیابت داری؟

سوال های مرتبط

منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری