درد و سوزش شدید سینه بعد از هربار شیردهی طبیعیه؟؟

۲ پاسخ

بعد از هربار شيردهي
شيرتو بمال روش بزار خشك شه واقعا جوابه

منظورت نوک سینه ست؟
نوک سینه اگه زخم باسوزش باشه شقاقه.پمادبگیر

سوال های مرتبط

مامان دخترای نازم مامان دخترای نازم ۱۱ ماهگی