۳ پاسخ

از اول میدونستی تیروییدت کم کاره ؟

برای ادم معمولی خوبه ولی برای خانم باردار باید زیر دو ونیم باشه، بهت قرص میده کنترل میشه منم دارم قرص میخورم

طوری نیس دارو میده

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری