۴ پاسخ

ما 35 هفته ها کی میریم تو9ماه من هنوز یادنگرفتم🤣🥹

میگم من 31 هفته رفتم سونو دادم دیروز رفتم پیش دکترم دیگه سونو ننوشت گفت برو خونه دردت که گرفت بیا بیمارستان یعنی دیگه سونو نمیخاد

۳۴ ویک روز رفتم ۲۵۰۰ بود

من 33 رفتم٢/١١٠

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار ❤️‍🔥 مامان دیار ❤️‍🔥 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری