۷ پاسخ

من که اصلا اذیتش نمیکنم بلاخره که یاد میگیره

وقتی میخوای بشوریش بگو بشین جیش کن
وقتی پی پی می‌کنه هم بگو داری پی پی میکنی
ک اول اسماشونو یاد بگیره

🤨🤨🤨😒😒😒 چ عجله ای اخه ، بچه ای ک ن حرف میزنه ن‌چیزی، و آمادگی نداره، پوشک دونیم سال باید بگیری ینی ی سال دیگه

نکن این کارو من ی مدت خواستم ببرم پسرم ی مدت همکاری کرد بعدش دیگه نمیگف
یعنی پی پی رو میگه ها کلی جیششو ن
وقتی میریزه تو شلوارش میگ نصفش میبره سرویس نصفش خودشو کثیف میکنه😂
دیگ پوشکش میکنم اگ بگه میبرم نگه هم ک نگفتع سخت نمیگیرم

مشکل منم هست

فعلا زوده عجله نکن

ببرش دسشویی بگوجیش کن تمرین کن یادمیگیره

سوال های مرتبط