سلام مامانا خوبین کمر درد تو هفته من طبیعیه؟

۸ پاسخ

سلام مامانا
من هفته31و4روزم.الان دوسه هفتس که همش اب سرد میخورم.نصف شب حتی پامیشگم اب میخورم
میخاستم بدونم مشکلی ایحادمیکنه واس جنین؟

خیلی خیلی طبیعیه

هی یادش بخیر......

وای من انقدر‌کمرم‌دل پهلوم شبا درد میگیره همش فکر‌میکنم زایمانمه

اره طبیعیه منم کمر درد و لگن درد اینا دارم

اره عزیزم منم یه هفته ست یکی دوبار کمرم درد گرفته و داره شروع میشه کمردرد هام
دکتر به من گفت تنها راهش اینه اگه شدید و دائمی شد دردت شکم بند بگیری ببندی

بله جنین و کیسه آب جفت فشار میاره زایمان کنی سبک میشی

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیکا مامان نیکا روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا دخترم مامان آنیا دخترم ۳ ماهگی
مامان ایلیا و ایمان مامان ایلیا و ایمان ۳ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان نیلـی🩷 مامان نیلـی🩷 ۱ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری