۷ پاسخ

۳ تومن

به من گفتن ۳تومن

غربالگری ان تی ۴نیم ازم گرفتن ازمایشم ۱۳۰۰جوابش ریسک بینابین زد ازمایش سلفری دادم۸۹۰۰الانم انومالی دادم ۵ تومن اینی که شما میگین نمیدونم امینوسنتز هم ۱۷،۱۸تومنه همه اینارو ازاد گفتم چون من بیمه ندارم اکثر بیمها هم قبول نمیکنن مگ اینکه تکمیلی داشته باشی

سه و خورده ای
من بیمه تکمیلی دی داشتم دکتر کد داد سیصد تومن حساب شد

من ۳ تومن دادم . بیمه تکمیلی هم ندارم

چی هست اصلا

هرجا ی قیمته همون 2/3

سوال های مرتبط

مامان محمد آیهان مامان محمد آیهان ۵ ماهگی
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 👼🏻🤰👼🏻 مامان 👼🏻🤰👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد