خانما هم هفته من جنسیت رو فهمیدید ایا

۱۲ پاسخ

نه هنوز

من ۱۴ هفته رفتم سونو دکتر بهم جنسیت و گفت
چون سونو ۱۲ هفته جفتم خیلی پایین بود دکترم گفت دوباره دو هفته دیگه سونو مینویسم که ببینیم جفت رفته بالا یا نه
واسه همین ۱۴ هفته من جشنم جنسیتم گرفتم😍

بله فعمیدم

منم ۱۶ هفته ۴ روز رفتم گفتن البته ۱۳ هفته ۲ روزم گفتن ولی گفت وایه صد درصدش ۱۶ هفته هم بیا

بله

من ۱۳هفته رفته بودم سونوی NTبهم گفتن از اون موقع

نهه … گذاشتم انومالی ی دفعه

نه هنوز

منم فهمیدم

من ۱۵ هفته و ۴ روز رفتم سونو جنسیت فهمیدم

اره.

نه هنوز

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🤰 مامان دوقلوها🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حلما و پسری🍭🍬 مامان حلما و پسری🍭🍬 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی
مامان شبنم مامان شبنم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته نوزدهم بارداری