۵ پاسخ

سلام وقتتون بخیر
من در هفته ۳۰ بارداری ام
و اینکه امروز متوجه شدم یه دونه کنار واژنم در اومده بنظر شما طبیعیه ؟
کسی اینجوری شده؟
و اینکه جوش هم نیست 😐

بفرما عزیزم

تصویر

من ۲۶ هفته ۸۳۰ گرم بود

٢٥ رو نميدونم ولي من ٢٤ هفته رفتم ٦٤٠ بود

800 گرم

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان دلینا مامان دلینا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نبات✨️🩵 مامان نبات✨️🩵 ۱۱ ماهگی
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی