خانما من دست میزنم شکمم سفته همش
عب نداره؟؟

۲ پاسخ

منم میشه گاهی اوقات فک کنم بچه خودشو سفت می‌کنه سر آنومالی ۴ بار رفتم آخه کمرش اینطرف بود دیده نمیشد فقط دل درد نباید باشی دیگه طبیعی

نه ندارع گلم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماردین مامان ماردین هفته شانزدهم بارداری