۴ پاسخ

با خدااا.چه قدرتی چه توانی چه ریسکی.میخای دو قلو‌طبیعی بیاری

یا ابرفضض دوقلو؟؟ طبیعی ؟؟میزان‌مگه؟؟ خدایااااا

فکر نکنم الان دوقلو رو طبیعی زایمان کنن
دوست من زایمان اولش طبیعی بود
دومی رو دوقلو باردار بود رفت بیمارستان دولتی سزارین کردن

بله


شکر خدا هیچ مشکلی نبوده
نه برا بچه ها نه مادر

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شادمهر مامان شادمهر ۷ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری