۱۱ پاسخ

ارع من شنیدم میگن پسر بدن آدم همش داغ

وای من برعکس شمام فقط لرز دارم و یخم

من همینطور بودم جنسیت پسره فقط صبح از خواب پامیشی با آب سرد یکم حموم کن کهیر بارداری نزنی اذیت شی من کهیر زدم داغون شدم

اکثرا پسرا طبعشون گرمه عزیزم
البته باید از نطر عفونت و اینا سالم باشی

من هفته‌ ی شما بودم کف پاهام خیلی داغ داغ میشد گرمم بود خیلی.الانم فهمیدم نینیم پسره.نمدونم ربط داشته یان

عزیزم اکثر این افراد پسر دارند گلم

خوش به حالت خواهر من همش یخ میبندم

فک‌نکنم چون پسر اول دائم گرمم بود سر پسر دوم دائم یخ میزنم

من شنیدم میگن نی نی دختره مادر همیشه گرمشه
نی نی پسر سردشه
البته اینا خیلی ملاک نیست

نه گلم‌بخاطر نوسانات هورمونیه من یادمه تو زمستون‌بلوزمو در اوردم‌خوابیدم از بس حالت خفگی گرما بهم‌دست میداد خیلی از خانما این شرایط تجربه میکنن

سلام فک نکنم منم اتیشم

سوال های مرتبط

مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا ومحمدحسین مامان نورا ومحمدحسین هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دوازدهم بارداری
مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی