خانومااا سونوی ابجیم هس مشکلش چیه؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

خوبه فقط فولیمولاش کوچیکه سایزش۱۱هست
تنبلی داره؟؟

عزیزم زده حامله نیست برای این ک دقت بیشتری باشه تو سونو بره آزمایش بتا و این ک میوم داره باید بره دکتر و فولیکول های کوچیکه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

جوجو بالا جوجو بالا قصد بارداری
منتظر تودلی منتظر تودلی قصد بارداری
منتظرم دوباره منتظرم دوباره قصد بارداری