۴ پاسخ

غلظتش زیاده
تعدادش کمه

باید برید پزشگ اورولوژی دارو بده قوی بشه

تعداد اسپرم‌ها کمی پایین‌تر از حد ایده‌آل گزارش شده است.
تحرک اسپرم‌ها نیز پایین است.
غلظت مایع منی بالا و زمان مایع شدن طولانی است که می‌تواند روی حرکت اسپرم‌ها اثر بگذارد.
از نظر شکل اسپرم‌ها، نتیجه نسبتاً قابل قبول به نظر می‌رسد.
در مجموع این آزمایش نشان می‌دهد که احتمالاً کیفیت اسپرم کاملاً ایده‌آل نیست، اما به‌هیچ‌وجه به معنی ناتوانی قطعی در بچه‌دار شدن نیست. پزشک معمولاً با توجه به سن زوجین، مدت زمان تلاش برای بارداری و وضعیت خانم، درباره نیاز به درمان یا بررسی بیشتر تصمیم می‌گیرد.

۲۰ ب پایین زده پایین
این ۱۵میلیونی

نگران نباش تقویتی میده دکتر ۳ماه استفاده میکنه خوب میش

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۴ ماهگی
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری